perjantai 23. joulukuuta 2011

PS x2: ~Dreaming Time~ & ~Outside~

Jeii tässä tulee 2 photoshoottia! Ekan (~Dreaming Time~) kuvasin tiistai-iltana, pahoittelen joidenkin kuvien laatua & Ellenin yksipuolisiä ilmeitä (koska en oo vielä tottunu vaihtamaan sitä jatkuvasti :D) ja sitten toinen (~Outside~) on keskiviikkona ulkona kuvattu ja siinä nyt on oikeestaan aika hyvä laatu ellei blogger pilannut sitä.. mut toi ilmejuttu jatkuu siihenkin.. ;D

~DREAMING TIME ~
nalle kattelee mihin sattuu :D

Ellen: MUN päiväkirja <3

perusposetus c;

~ OUTSIDE ~
pipo spurguilee ;d

lumipose 1

lumipose 2

tramppatolpan kingi prinsessa

Ellen: "Saaks tätä nuolasta?" n___n
Minä: "EEII" D:

Ellen: "Rukoilen nyt lyhdyn hengeltä valkoista joulua"
Minä: O.O'

Ellen: "Onko sinulla vastaväitteitä?" .___.
Minä: "Eeeihän tässä.. mutta täällähän on jo lunta?" o.o

Ellen: "No toivon sitten lyhdyn hengeltä vielä ENEMMÄN lunta!" ;);)
Minä: "Jahas.." :dd
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Noniin, siinä ne nyt sit oli. Molempia oli kyllä kieltämättä hauska kuvata ja toi lyhdyn henkijuttu iski päähän ku näin ton lyhdyn meiän terassilla ja aattelin kuvata jotain kuvia sen kanssa.. ja no sellasta sattuu kun mielikuvitus alkaa laukkaamaan :D
btw, Ellenin luomet ei mee kunnolla kiinni, huomaa esim. tossa kuvassa ku on tuo päiväkirja sylissä.. owo tai no sain sit ton vasemman silmän jotenki menemää enemmän kiinni, mut se ei meinaa aina pysyy kiinni ja no ehkä jotenki korjaan ton ongelman sit joskus ku jaksan repii peruukin pois ja suoristaa sen ym. :D

mulla on viel yks shootti jemmassa jonka kuvasin eilen ja oli eka tarkotus tunkee se tähän mut sit unohin sen ku muokkailin noita kuvia pienemmäks ym. nii ehkä laitan sen sit joskus tai viimestää ku on 15 lukijaa (luvassa jonkinlainen juhlapostinki)

muttamutta, jos en huomenna kerkeä postaamaan niin HYVÄÄ JOULUA kaikille lukijoille (+ muillekkin) ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti