lauantai 11. elokuuta 2012

long time no see

moi taas jotain superhyperpitkästä aikaa!! mulla ei tosissaan oo ollu yhtää intoo eikä inspiraatioo postailuun tai yleensäkäään noitten nukkejen kuvailuun .__. mut pakkohan tänne nyt jotain oli postailla kun sain aikaseks muutaman kuvan räpsästä!!

oon ettiny tälläsiä rusettipinnejä niiku.. joka paikasta, mut lopulta löysin RUOTSISTA nää!! :)

tässä näettekin pinnin tositoimissa ;);)

en tiiä kerroinko koskaan et ostin joskus keväällä kädentaitomessuilta tämmösiä mukeja 3kpl jotka kuuluis kai oikeesti joksku riipukseks kaulakoruun XD


tänään mä innostuin ompeleen, tein tommosen söpön karvaliivin tommoseesta pehmosesta velboakankaasta (??) otin sit kans pari kuvaa siitä :)) Cilla sai tietty toimia mallina koska obitsu <3



hmm noniin nyt mä oon tehny tän postauksen vihdoin ja viimein (iso YAY!!) ja mä siirryn nyt muoksimaan tän blogin ulkoasua ->>

p.s. mulla on parhaillaan rahankeruu menossa alkamassa et mä joskus saisin tilattua Ellenille vähän custom-juttuja.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti