keskiviikko 12. joulukuuta 2012

finally she's back in business ♥

HEIPÄHEI rakkaani ♥ Vihdoinkin mulla on teille ilouutisia, nimittäin sain Ellenin kustomointijutut ja tyttö on ihanempi kuin koskaan ja oon rakastunu siihen ja se on niin sulonen ja aw aw awww!!1 :3

Mut hei annan kuvien puhuu mun puolesta ;)

mollamaniaaa
Tämä siis tuli postiluukusta tiistaina, ja olin ihan että JEEE!! :D obitsuhandsss
Ainoot paketin tavarat jotka paljastan nyt :) muhahahaha pidän teitä vielä jännityksessä ♥

btw muut tavarat ilman kuvia oli 27cm M-obitsu, peruukki ja eyechipit ja kohta näätte millaset ;)

Okei nyt alkaa siis tää THE RESULT-osuus. pakollinenkuva
MWAHA tää oli pakollinen kuva :D:D: heheheh okei ei toi nyt ehk nii hauskaa ollu..

NYT
SITÄ
RUMPUJEN
PÄRINÄÄ
KOHTA
TULEE
UUSI
JA
TUORE
JA
FRESH
ELLEN
ALICIA
MASLIN
*päräräräräräräräräräräääää*

OLKATTEES HYVÄT ♥ :)

awhowpretttyyy

tuituituiba

howcuteeee

pinkeyeez
NO EIKÖ TOI NY OOKKI SULONEN JA KAUNIS JA IHANA ♥ ;___; mä ainaki tykkään ihan hirveesti ja hän on just sellanen ku toivoinki vaikka toi peruukki ei oo se alkuperänen minkä tilasin MUT SE ON OIKEESTI IHANEMPI PERUUKKI koska oisinki oikeesti halunnu tommosen peruukin mikä tuuri et niitä toisia ei ollu varastossa >8D muhahaha!!1 Ja sit laitoin Ellenille uudet ripset jotka on vähä pidemmät ja tuuheemmat mut lisään niitä kyl viel jossain vaiheessa :)
Vielä pitäis ootella paljonko rahaa saan kirpparimyynneistä niin jos mä sitten saisin vielä ton tytön meikattavaks jollekki !! (: Sit toi neiti ois niinku valmis ja perfect vaikkei toi stock-meikki näytäkkää nii kauheelta noitten uusien juttujen kanssa ku luulin, mut niinku oikeesti varsinki Ellenin luomet on ihan kauheet noitten silmien kanssa joten te ette tuu näkee tätä tyttöö silmät kiinni vähään aikaan!! :D
Ja mun kokovartalokuvat feilas taas kehnon valaistuksen takia joten te ette nyt nähny tota obbaria ja tota peruukkia kunnolla.. meen kuitenki varmaan huomenna jo kuvaamaan tytsiä tonne pihalle :) (BTW tossa vasemmalla voitte nähä pienen vilauksen ton tukan latvoista <-)

Hmm nyt viel mietin pitiks mun kirjottaa jotai viel tähän... AINII Ellen on kohta ollu mulla vuoden (+ tää blogi täyttää tänään 12.12.12 vuoden!!) :) Joten tätä täytyy vähän paardittaa tässä joku päivä ;)

5 kommenttia:

  1. Ellen on tooosi kaunis! Ja noi uudet chipit + peruukki... Aww :3

    VastaaPoista
  2. Oi vaude! Ellen on aivan ihqu! Mä liityin sun blogiin ja ois kiva jos säkin liittyisit mun blogiin…?

    http://pullipglamour.blogspot.fi

    VastaaPoista